Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 czerwca 2021

Wspomnienia z mobilności II grupy

Uczniowie II grupy biorący udział w projekcie Ponadnarodowa Mobilność Uczniów, przebywali w szkole partnerskiej w Hiszpanii od 8.05-15.05.2021r. 
Podzielili się z nami swoimi wrażeniami i przemyśleniami po powrocie z mobilności.
„Wyjazd do Hiszpanii był niesamowity! Zintegrował całą klasę i mogliśmy poznać nową kulturę. Były niesamowite widoki i mogliśmy poćwiczyć swój angielski.” Ania
„Według mnie pobyt w Hiszpanii był wspaniały. Jedzenie było różnorodne. Nie spodziewałam się takich dań, jak np. makaron ser, szynka oraz owoce. Codzienne spacery pozwoliły nam zapoznać się z okolicą. Największe wrażenie wywarła na mnie Kopalnia wody. Trzeba było się dużo natrudzić lecz opłacało się, ponieważ widok na dole był fenomenalny.” Julia

„Według mnie pobyt w Hiszpanii był fajny. Najbardziej podobała mi się atmosfera i fajny klimat. Jedzenie było smaczne, a widoki ze szkoły były niesamowite.” Patryk K.

„ Pobyt w Hiszpanii wspominam bardzo dobrze. Poznałam nowe smaki hiszpańskiej kuchni. Pogoda nam dopisywała, było bardzo ciepło. Zabytki były bardzo ciekawe. Pobyt ten był udany.” Paulina

„ Bardzo mi się podobał pobyt w Hiszpanii. Były piękne widoki i ciekawe ukształtowanie terenu. Uczyliśmy się języka angielskiego, poznawaliśmy uczniów i zwiedzaliśmy. Najbardziej podobała mi się wycieczka do Malagi.” Hubert
„Podróż do Hiszpanii była niesamowita. Cieszę się, że mogłam spróbować nowych potraw, które bardzo mi smakowały. Podobały mi się wszystkie atrakcje, a najbardziej Alhambra. Pogoda bardzo nam dopisała.” Wiktoria Z.
„Moim zdaniem pobyt w Hiszpanii był bardzo fajny, ponieważ jedzenie było dobre a dni słoneczne. Podobało mi także pobyt na plaży i szukanie muszli. Według mnie najlepszą atrakcją było zwiedzanie Alhambry, ponieważ były w niej piękne ogrody i sale.” Filip
„ W Hiszpanii było super. Piękne widoki, z okien naszych pokoi mieliśmy widok na Alhambrę. Poznałam nową kulturę oraz dowiedziałam się wielu rzeczy. Roślinność była prześliczna. Mieliśmy również okazję poznać młodzież ze szkoły partnerskiej. Bardzo mile wspominam ten czas.” Wiktoria B.

„Jestem bardzo zadowolony z wyjazdu do Hiszpanii. Pogoda nam dopisywała, było bardzo ciepło. Jedzenie było bardzo dobre i całkowicie inne niż w Polsce. Zabytki znajdujące się w Hiszpanii są bardzo piękne i ciekawe do zwiedzania.” Kacper J. 
„ Pobyt w Hiszpanii wspominam bardzo dobrze. Bardzo dobre jedzenie. Ciepłe i bardzo słone morze.”Adrianna
„ Bardzo fajny pobyt w Hiszpanii, który chciałbym powtórzyć. Podobało mi się tam. Widoki były bardzo ładne. Dużo zwiedzaliśmy. Jedzenie było bardzo dobre. Poznałem nowe osoby, z którymi zagraliśmy w piłkę.” Olaf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz