Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 czerwca 2021

Spotkanie z rodzicami klasy VIII promujące Projekt „Ponadnarodowa Mobilność Uczniów”

W dniu 25.06.2021 r. odbyło się spotkanie z rodzicami kl. VIII mające na celu upowszechnianie i promowanie naszego projektu „Ponadnarodowa Mobilność Uczniów”, przedsięwzięcia „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj” w środowisku lokalnym. Wydarzenie powiązane było z uroczystym zakończeniem roku szkolnego i pożegnaniem absolwentów. Spotkanie miało formę warsztatów i zostało przygotowane przez uczestników oraz ich opiekunów w formie prezentacji multimedialnej. Celem spotkania było podsumowanie majowej mobilności oraz promowanie wyżej wspomnianego projektu. Uczniowie przygotowali prezentacje dotyczące wyjazdu do Hiszpanii. Uczestnicy mobilności podzielili się z rodzicami, a także obecnymi na spotkaniu nauczycielami wrażeniami z odbytej mobilności. Opowiedzieli o podróży, zwiedzanych obiektach i swoich doświadczeniach. Podzielili się wrażeniami z nauki w szkole partnerskiej Ave Maria Casa Madre w Granadzie. Szczegółowo przedstawili w jaki sposób realizowali przedsięwzięcie „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”.   Uczniowie wykorzystali swoje własne zdjęcia do wykonania prezentacji. Musieli również zgromadzić i wyselekcjonować informacje potrzebne do przygotowania tego spotkania. Przygotowanie tych warsztatów wymagało od uczniów wykorzystania i pogłębienia swojej wiedzy w zakresie prezentacji multimedialnej. Publiczne wystąpienie zapewne wpłynęło na ich samoocenę i poczucie własnej wartości. Obecni na spotkaniu rodzice mogli również podziwiać przygotowaną przez uczestników mobilności wystawę, na której zgromadzono najciekawsze zdjęcia nie tylko z tegorocznej mobilności drugiej grupy, ale także zdjęcia wykonane przez uczestników pierwszej mobilności.
Zgromadzeni na spotkaniu rodzice uczniów klasy ósmej byli zachwyceni przygotowaniem uczestników oraz ich autorską prezentacją.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz