Po Ponadnarodowa mobilność jest
niesamowitym wydarzeniem dla uczniów, w trakcie którego nabywają nowych umiejętności.
Nauczyciele również pozyskują doświadczenie i ciekawe metody pracy. Jedną z
nich jest metoda stacji zadaniowych, która pracowali uczniowie klasy 4 w
ramach zajęć rozwijających kreatywność z matematyki.
Metoda stacji zadaniowych
jest przykładem otwartej formy nauczania, która uwzględnia zróżnicowany poziom
umiejętności uczniów. Dają nauczycielom możliwość zróżnicowania stopnia
trudności zadań, a uczniom szansę pracy na odpowiednim dla siebie poziomie. Uczeń
postrzega tę metodą, jako zabawę, a dla nauczyciela jest okazją do
obserwowania swojej klasy, lepszego poznania poszczególnych uczniów, ich
możliwości, preferencji, osobowości i chęci lub niechęci współdziałania
w grupie. Praca tą metodą kształci w uczniach poczucie odpowiedzialności
za własny proces uczenia się.
· obliczenie trzykrotności liczby,