Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 czerwca 2021

Warsztaty dla uczniów klas młodszych promujące projekt Ponadnarodowa mobilność uczniów

Uczniowie klasy VIII, którzy biorą udział w  projekcie Ponadnarodowa Mobilność Uczniów i którzy kilka tygodni temu wrócili z Hiszpanii, zorganizowali w dniu 09.06.2021roku spotkanie dla młodszych uczniów naszej szkoły. Celem spotkania była promocja  naszego projektu. Spotkanie to podsumowało wyjazd uczniów do szkoły partnerskiej Ave Maria Casa Madre w Granadzie w Hiszpanii. W spotkaniu uczestniczyli uczniowie klasy piątej oraz uczniowie uczęszczający na świetlicę szkolną. Klasa piąta już wcześniej uczestniczyła w podobnym spotkaniu więc miała szansę jeszcze dokładniej poznać projekt. Dla uczniów świetlicy było to zupełnie nowe doświadczenie.


Projekt Ponadnarodowa Mobilność Uczniów jest finansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Projekt jest kierowany do uczniów Szkoły Podstawowej klas VI-VIII. Nasze przedsięwzięcie „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj” jest realizowane od 1 września 2019 r. 

W bieżącym  roku  szkolnym mimo obostrzeń związanych z pandemią, w dniach od 08.05-15.05.2021r. 18 uczniów (15 uczniów klasy VIII, jeden uczeń klasy VII i dwóch uczniów klasy VI) wraz z opiekunami przebywało w Hiszpanii realizując projekt” Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”. 

Podczas spotkania, uczniowie klasy VIII chcieli podzielić się swoimi doświadczeniami  oraz wiedzą jaką zdobyli podczas pobytu w Hiszpanii. Przygotowali prezentację multimedialną poprzez którą dzielili się wrażeniami i prezentowali swoje zdjęcia. Spotkanie  odbyło się zdalnie poprzez aplikację Skype (ze względów bezpieczeństwa). Każda grupa przebywała w oddzielnej sali lekcyjnej. Po skończonej prezentacji młodsi koledzy mieli szansę zadawać pytania starszym kolegom. Niewątpliwie poszerzyło to ich wiedzę nie tylko w zakresie projektu , ale także samej Hiszpanii.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz