Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 września 2019

Spotkanie zespołu projektowego



W dniu 29. 08. 2019r. odbyło się spotkanie zespołu projektowego w składzie: 
  • Mirosław Zadora – dyrektor szkoły, 
  • Agnieszka Jewuła – koordynator merytoryczny projektu, 
  • Magdalena Wiercimak – koordynator logistyczny
  • Renata Gromada – Kaleńska, 
  • Barbara Smaza,  
  • Barbara Sajdak, 
  • Aleksandra Zadora.
Spotkanie dotyczyło projektu „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj” realizowanego w ramach Ponadnarodowej mobilności uczniów. W trakcie spotkania Pani Agnieszka Jewuła omówiła szczegółowo kompetencje kluczowe projektu „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”. 
Szczególną uwagę zwróciła na :
- kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji,
- kompetencje w zakresie wielojęzyczności (posługiwanie się językiem angielskim na zajęciach formalnych i pozaformalnych),
- kompetencje matematyczne oraz kompetencje w zakresie nauk przyrodniczych, technologii
i inżynierii,
- kompetencje cyfrowe,
- kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie uczenia się,
- kompetencje obywatelskie (wzrost świadomości tożsamości lokalnej uczniów, tożsamości państwowej, wzrost poczucia dumy z miejsca, z którego pochodzą),
- kompetencje w zakresie przedsiębiorczości,
- kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej (popularyzowanie dziedzictwa kulturowego, zwiększanie wiedzy o państwie partnerskim – Hiszpania, szacunek dla odmiennych kultur. 
Koordynator projektu szczegółowo omówiła też z członkami grupy projektowej zasady upowszechniania i promocji projektu „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”. Poszczególnym członkom grupy zostały przydzielone zadania takie jak: konkurs na wybór plakatu promującego projekt, założenie bloga, facebooka, zorganizowanie wystawy prac uczniów w szkole i w Bibliotece Miejskiej. Podczas spotkania wyznaczono również nauczycieli do kontaktów z rodzicami.



1 komentarz: