Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 września 2019

„Ponadnarodowa mobilność uczniów” – zaprojektuj plakat!


Zapraszamy uczniów klasy 4-8 szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Jaroszowicach do udziału w konkursie na projekt szkolnego plakatu.„Ponadnarodowa mobilność uczniów – Moja szkoła, moje miasto, mój kraj” –  zaprojektuj plakat!
Regulamin konkursu plastycznego na projekt plakatu.
Zapraszamy uczniów klasy 4-8 szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Jaroszowicach do udziału w konkursie na projekt szkolnego plakatu. Uczestnik przygotuje pracę plastyczną zgodną z tytułem przewodnim konkursu. Temat pracy może odnosić się do symboli polskości, przyjaźni miedzy dziećmi z całego świata, podróży.  Na plakacie musi znaleźć się sformułowanie „Ponadnarodowa mobilność uczniów – Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”
Cele konkursu:
1.     Celem konkursu jest promowanie wśród młodzieży idei mobilności uczniów, przyjaźni, tolerancji pomiędzy dziećmi z różnych krajów (ze szczególnym uwzględnieniem  Hiszpanii).
2.     Rozwijanie poczucia przynależności do grupy i współodpowiedzialności na wspólny projekt.
3.     Rozwijanie twórczego zaangażowania uczniów.

Zasady udziału w konkursie:
1. Uczestnicy konkursu mogą złożyć w konkursie pracę indywidualną lub grupową (klasową lub międzyklasową). Format pracy A4, A3 (praca może być przygotowana w programie graficznym i wydrukowana na papierze).
2. W konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie zostały wcześniej nigdzie opublikowane i nie wygrały żadnego konkursu plastycznego.
3. Każdy uczestnik konkursu może złożyć jedną pracę.
4. Do każdej pracy należy dołączyć wypełnioną metryczkę (do odbioru w bibliotece);
5. Nadesłanie pracy jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatora konkursu, a także na wykorzystanie danych osobowych autorów prac do celów związanych z przeprowadzeniem konkursu.
6. Nieprzekraczalny termin składania prac: 30 września 2019 r.
7. Prace oceni komisja konkursowa, w skład której będą wchodzić osoby wskazane przez Organizatora. Rozstrzygnięcia komisji są ostateczne.
8. Autorom najlepszego projektu gwarantujemy, że ich praca zostanie zrealizowana w formie plakatu promującego „Ponadnarodową mobilność uczniów – Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz